Wow!! So lucky, so happy!!

IMG_7568

Les bones noticies sempre van bé, però en segons quins moments, són un autèntic regal. Avui estic que no m’ho crec!! A mi no em toca mai res, i aquest matí la Laura de VIFO m’avisa que he guanyat el sorteig de Superyuppies. Entre adormida i incrèdula no sabia del que m’estava parlant. Quan he obert el correu i ho he vist…uoooooo! he guanyat una plaça a les SJME, la seva última edició. Over the moon! Gràcies Superyuppies i My Event Concept, allà estaré.
‪#‎sorteig‬ ‪#‎sort‬ ‪#‎sjme‬ ‪#‎superyuppies‬ ‪#‎myeventconcept‬ ‪#‎anuska‬

Anuncis

2 responses to “Wow!! So lucky, so happy!!

Deixa un comentari

