Ja som 500 al Facebook! Això s’ha de celebrar!!!!

500_likesFacebook

Hi hem arribat! si, sembla bufar i fer ampolles, però no, és una cosa lenta i progressiva… JA HI SOM!

I no ens volem parar aquí, volem seguir creixent, volem seguir arribant a més gent com tu o diferent que tu, a tothom a qui li pugui interessar i que encara no ens coneix.

Per aquest motiu volem premiar als que ja formeu part d’Anuska i als que us aneu afegint dia a dia. Vam dir fa uns dies que si arribavam als 500 fariem un concurs i anem a complir la nostra paraula.

Que has de fer per participar al concurs?

  • Fer-te fan d’Anuska (si encara no ho ets). És a dir, posar-nos un “m’agrada” a la nostra pàgina. Pots fer-ho aquí
  • Compartir aquest post amb els teus amics de Facebook i/o Twitter
  • Deixar-nos un comentari al post (aquí al blog, a facebook no serà vàlid) amb el teu nom i cognom i on has compartit el post

Fins quan tens temps de participar?

Fins el divendres 17 de Gener de 2014.

I el més important…quin és el premi?

Aquí us deixem foto del premi. Hem fet una selecció d’objectes que considerem significatius dins la nostra trajectoria des de que Anuska va obrir les portes. Esperem que us agradi!

IMG_4394

IMG_4398

  1. Bossa paper kraft Mr.Wonderful – “lo hecho a mano mola más”
  2. Clauer (si, dels que decoren la botiga, que l’omplen de color!)
  3. Capseta metàlica anti-soroll. Conté dos bossetes amb taps per les orelles totalment homologats.
  4. Washi-tape Masking Tape. No podia faltar!!
  5. 3 fulles de globus-diàleg adhesius per les vostres creacions scraperes. També de Mark’s.
  6. I per últim, un val descompte del 10% vàlid fins al 31/03/2014.

Farem el sorteig mitjançant la plataforma Sortea2 i anunciarem el guanyador/a aquí, al nostre facebook i twitter.

Molta sort a tothom i molt Bon Any i Bons Reis!!!

Algú de vosaltres començarà l’any amb un regal inesperat 😉

ANUSKA.

Anuncis

56 responses to “Ja som 500 al Facebook! Això s’ha de celebrar!!!!

  1. Moltes felicitats Anuska!!
    Ja he compartit l’enllaç al Facebook!!

    Nom: Patricia Delgado Martinez

    Molta sort a tothom! 🙂

  2. Felicitats!! És un reconeixement al teu bon gust. Espero que et conegui molta més gent, per això comparteixo al Facebook. 🙂

    Vanesa Plaza (Fet a casa)

  3. Moltes felicitats, Anna!
    A seguir endavant amb el mateix bon gust. Aquí hi ha l’enllaç que dóna fe ¬_¬’ (jeje!) que ho he compartit a facebook.

    Si em toca, serà la primera vegada que gaudeixo d’algun premi a sorteig! 🙂

  4. Primer sorteig de l’any! Aviam si hi ha més sort que amb la loteria de Nadal! Jejejeje! M’encanta la botiga i el tracte rebut Anna, així que continua endavant perquè és un plaer entrar en el món de l’scrap de la teva mà. Enhorabona!

  5. Moltíssimes felicitats Anna!! M’encanta que ja siguem 500!!! Jo he compartit al facebook per així animar a més gent!!
    Una forta abraçada i a continuar com ho fas que és genial!!
    Ester

  6. M’encanta la vostra botiga!! Us felicito!!
    El meu nom és Meritxell Arboix
    Ara ho comparteixo al facebook!!

    • Moltes gràcies Meritxell! Em pots passar l’enllaç del facebook? no et trobo i perquè les condicions siguin iguals per tothom, ho he de comprovar. Molta sort!

  7. Enhorabonaaaa!!!! I anar augmentant la quantitat….molt bona feina Anuska!!!
    Ptnas Nitis

  8. M’agrada molt el que tens a la botiga!! i el sorteig m’encanta!!
    El meu nom és Anna Pagès.
    Ja ho he compartit al Facebook.
    Gràcies!!!

  9. Ohh! jo també m’apunto al sorteig! Segur que ràpid arribes al 1000 Anna 🙂 Sóc la vane (cosir i fer ampolles) dilluns comparteixo a fb!

Deixa un comentari

