Casualitats no casuals…

Hola!

El dissabte us vam deixar una foto penjada al nostre facebook i us vam dir que us explicariem més cosetes, oi?

Doncs bé, aquí teniu el petit relat de com va anar tot i de les bossetes de la fortuna que trobareu a Anuska a partir d’avui.

Bossetes de la fortuna - 7€

Bossetes de la fortuna – 7€

El dissabte al contrari del que pensava, va ser un dia de bones ventes. Segurament molta gent estava de pont, però els que quedaven pel poble i van entrar a la botiga es van firar. Així que nosaltres la mar de contents!

Cap al final del matí va entrar l’Enric i ja vaig veure que no venia a comprar. Em va demanar si la botiga era nova (pregunta que em fan molt sovint ;)) i que alguna cosa tenia que l’havia fet entrar. Em va explicar que venia d’Olot i que tenia una reunió amb un pacient (fa teràpies alternatives). I a mi ja se’m va encendre la llum d’alerta, en el bon sentit! Resulta que en unes hores marxavam de cap de setmana a Olot. Senyals que a vegades passes per alt, però que dissabte em van semblar importants. Bé, em va fer unes recomanacions de llocs per veure (molt encertades per cert) i després em va dir que portava una cosa per vendre. Que veia la meva botiga molt variada (tenim una mica de tot ;)) i que potser em podia interessar, si més no, a títol personal.

Llavors em va ensenyar les bossetes de la fortuna. A l’interior de cada bosseta hi ha una selecció de productes naturales (herbes i terra de diferents llocs) i que les realitza un brasiler afincat a Olot. Em va explicar que servien per atreure la bona sort i sobretot en aspectes de diners. També em va explicar que l’any passat n’havia venut moltíssimes a Olot mateix i que si recordava que hi havia tocat la Loteria de Nadal. I si, ho recordava.

En resum, que entre el feeling que em va transmetre la persona, la casualitat que venia d’allà on anava jo aquell dia, i que la bosseta de la fortuna m’arribava un dia que el calaix estava ple…doncs no m’ho vaig pensar dues vegades. Vaig agafar-ne una per mi i 9 més per a qui pugui interessar.

El funcionament és senzill. No cal ni treure-la de la bosseta de plàstic que l’envolta. La podeu portar al bolso o bé posar-la sobre el dècim de loteria quan el compreu. Això vosaltres mateixos. Si teniu un comerç poder fer com nosaltres, que l’hem guardat dins la caixa mateix. Té la durada d’un any i després s’ha d’obrir la bosseta i tornar el que hi ha a l’interior a la naturalesa.

Potser us semblarà una bogeria, potser no, però em considero una persona passional que és mou per instints, i aquest va ser un senyal que no podia ignorar. Potser m’hauré equivocat…sigui com sigui, no m’hauré quedat amb el dubte de què hauria passat si l’hagués agafat?

I fins aquí la nostra petita aventura. Ara, a Anuska també hi trobaràs SORT!!!

ANUSKA.

 

Anuncis

One response to “Casualitats no casuals…

Deixa un comentari

